مقایسه شرایط مهاجرت یونان و قبرس
نوشته شده توسط : mgh

قبرس کشوری جزیره ای میباشد که در شرق مدیترانه جای دارد و با ترکیه مرز دریایی مشترک داراست و این مملکت را به یک مرز و بوم ترانزیتی برای سفر از خاورمیانه و شمال آفریقا تبدیل نموده است.

منش های سفر در قبرس همینطور دربرگیرنده مدارک، اوراق و فرآیندهای گوناگون، برای گونه های متفاوت مهاجر میباشد.
قبرس در رئیس مسافرت های غیر قانونی و درخواست های پناهنده شدن با تعداد قابل توجهی از مهاجران مهاجرت به قبرس شمالی در مقایسه با جمعیت آن با بحران هایی مواجه میباشد.
با کارایی برای تقابل با مسافرت غیررسمی و بهبود اقدامات امنیتی، در دست گرفتن مرزی در قبرس تقویت گردیده‌است.
قبرس در قبل خطاها اقتصادی را تجربیات نموده است که بر سیاست های مهاجرتی و در دسترس بودن سرویس ها اجتماعی برای مهاجران اثر گذارده میباشد.
قبرس عضو اتحادیه اروپا میباشد و از ضوابط مهاجرتی خویش برای مثال قوانین دوبلین برای گزینش مسئولیت استیناف به درخواست های پناهنده شدن تاسی می نماید.

یونان:

یونان تحت عنوان یک نقطه ورودی مهم برای مهاجرانی که وارد اروپا می‌شوند، به ویژه از روش جزیره ها شرقی آن فعالیت می نماید.
مراحل مسافرت به یونان قادر است بغرنج و وقتگیر باشد و مشمول مدارک متفاوت، ورقه ها متعدد باشد.
سیستم پناهنده شدن یونان با بحران ها و عقب ماندگی های قابل توجهی مواجه میباشد که در فیض کمپ های پناهجویان بسیار به هم ریخته گردیده و تفحص به درخواست ها به تانی می افتد.
در اختیار گرفتن مرزی و پیش بینی ها امنیتی در یونان به جهت نگرانی از هجرت غیر قانونی تشدید شد‌ه‌است که باعث به ارتقاء در اختیار گرفتن و بررسی گردیده‌است.
یونان در سال های اخیر با بحران های اقتصادی مواجه بوده میباشد که بر سیاست های مهاجرتی و در دسترس بودن سرویس ها اجتماعی برای مهاجران اثر نهاده میباشد.
یونان یک کدام از اعضای اتحادیه اروپا (EU) میباشد و به ضوابط مهاجرتی خویش، مثلا ضوابط دوبلین( دسترسی سریع به فرآیند پناهنده شدن و تحقیق درخواست بوسیله یک میهن عضو اروپا میباشد )، که میهن مسئول نظارت درخواست های پناهنده شدن را گزینش می نماید، پایبند میباشد.
جامعه یونان هم شاهد حفاظت و هم مخالفت با سفر، با دعوا های مداوم راجع‌به موضوعاتی مانند ترکیب، بیگانه هراسی، و سیاست های پناهنده شدن بوده میباشد.





:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: